FÖRENINGSSÖKNING

Sök registrerade föreningar, religionssamfund och handelskamrar.

Avancerad föreningssökning

Om tjänsten

I informationstjänsten får du enkelt tillgång till registeruppgifter om föreningar, religionssamfund och handelskamrar. Grunduppgifterna är gratis. Registerutdrag, stadgar och övriga produkter kan du betala med dina nätbankskoder eller ditt kreditkort. Du kan även följa hur anmälningarna fortskrider med hjälp av sökning av anmälningar.

Om du vill bilda en förening, göra ändringar i registrerade föreningsuppgifter eller lägga ner en förening, gå till vår e-tjänst. Lämna in anmälan till föreningsregistret

Registrera dig i tjänsten

Som registrerad användare har du tillgång till de produkter som du köpt i 30 dagar. Du kan också använda tjänsten utan att registrera dig.

Bli vår avtalskund, om du använder tjänsten ofta.

Prislista

Klicka på länken Prislista nedan för att gå till prislistan för de avgiftsbelagda informationstjänsterna. Prislistan finns på webbplatsen prh.fi.

Anvisningar

Klicka på länken Anvisningar nedan för att läsa ytterligare anvisningar på webbplatsen prh.fi.